Huur Je Succes

PartyPlanner’s One-Stop-Shop
voor Unieke rentals & Meer

Topkwaliteit producten voor
professioneel gebruik.

Brede selectie
voor elk evenement

Eenvoudige verhuur
voor elke partyplanner

Scherpe tarieven
passend bij elk budget.

Hey Party pro’s!

Heb je een eigen bedrijf binnen de evenementen-, ballonnen- of feestartikelenbranche en wil je graag professionele materialen huren of ballonnen inkopen om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Dat kan bij Thema Event!

We weten dat partyplanners en stylisten specifieke uitdagingen hebben. Daarom hebben we ons exclusieve B2B-account ontworpen om je te ondersteunen bij het creëren van onvergetelijke en unieke evenementen. Ook bieden we je de mogelijkheid om bijna al onze backdrops te personaliseren met een print.

Met een geregistreerd B2B-account bij Thema Event profiteer je van uitzonderlijke voordelen. Je kunt materialen en backdrops huren tegen concurrerende prijzen. In onze ballonnen groothandel kun je Sempertex latex ballonnen inkopen tegen inkoopprijzen. Deze voordelen helpen je op de lange termijn kosten te besparen en je winst te verhogen.

We begrijpen dat het belangrijk is om altijd op de hoogte te zijn van de nieuwste trends. Daarom bieden we je met ons B2B-account prioritaire toegang tot onze nieuwste en exclusieve items.

En er is meer! Met een B2B-account bij Thema Event geniet je van nog meer voordelen:

  • Geen grote opslagruimte nodig!
  • Geen hoge initiële kosten, wat betekent dat je direct winst kunt maken.
  • Continu toegang tot nieuwe soorten backdrops, waardoor elk evenement uniek blijft.
  • Je verhuurleverancier en ballongroothandel, allemaal onder één dak!
  • Aanzienlijke besparingen op lange termijn.

Aanmelden voor de groothandel

Meld je vandaag nog aan voor ons B2B-account en ontdek hoe Thema Event jouw partner kan zijn in het creëren van uitzonderlijke evenementen. Wij zijn toegewijd aan jouw succes en kijken ernaar uit om met je samen te werken!

Om je aan te melden, vul je simpelweg het Groothandel-inschrijfformulier in. Zodra je in aanmerking komt, nemen wij contact met je op en zetten we je account om naar een B2B-account. Pas na deze activering zie je de B2B-prijzen in onze webshop. Voor het indienen van een aanvraag heb je een geldig KvK- en BTW nummer nodig.

Criteria

Bij de screening letten wij erop dat je actief bent als partyplanner, stylist, decorateur of een feestwinkel hebt en je ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, en een zakelijk inkoopdoel heb dat onderdeel is van jouw onderneming.

Onze Merken

Groothandel inschrijfformulier

Pin It on Pinterest